اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت آرمان گیتی ویرا نوین، با نام تجاری آرگون مدیکال ، از مجموعه های معتبر در زمینه تامین تجهیزات پزشکی زیبایی با تمرکز بر دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد.

این شرکت با اتکا به سرمایه انسانی جوان، نخبه، متخصص و با تحصیلات مرتبط با امور تجهیزات پزشکی توانسته است، در مدت کوتاهی به یکی از شرکت های خوش نام و معتبر در این عرصه تبدیل شود.

شرکت آرگون مدیکال همواره، سعی در ارائه به روزترین و نوین ترین تکنولوژی های روز دنیا در عرصه لیزر دارد. به همین جهت، در معرفی بهترین دستگاه های لیزر مو پیشگام بوده است. و امروزه با فروش دستگاه لیزر تیتانیوم، که یکی از بهترین دستگاه های لیزر مو میباشد، این موضوع را ثابت کرده.

دستگاه لیزر تیتانیوم، به دلیل داشتن توان خروجی هندپیس قدرتمند ۱۲۰۰ وات، به سادگی هر چه تمام تر انواع و اقسام موهای زائد را در هر حجمی و در هر ضخامتی از بین می برد. و همچنین به دلیل دارا بودن سه طول موج برای هر شش تیپ پوستی مناسب است. این دستگاه دارای خنک کنندگی داخلی بوده و نیاز به آبسرد کن های مجزا و خارجی ندارد.

این خنک کنندگی فوق العاده قوی دارای سه مرحله میباشد، و از سوختن لیزربار هندپیس شما و آسیب رسیدن به قطعات دستگاه شما جلوگیری میکند. همچنین بیماران شما لیزری بدون درد و آسوده را در کلینیک شما تجربه خواهد کرد.

نام شرکت: شرکت آرمان گیتی ویرا نوین (آرگون مدیکال)
نام لاتین : Arman Giti Vira Novin
دانش بنیان: فناور / دانش بنیان
شماره ثبت: ۵۶۷۸۳۶
شناسه ملی: ۱۴۰۰۹۵۵۲۸۱۱
مدیر عامل: صدرا سپهری
محصولات : دستگاه لیزر موهای زاید: دستگاه لیزر تیتانیوم KM مدل ۱۶۰۰ وات​، دستگاه لیزر تیتانیوم KM مدل ۲۰۰۰ وات​، دستگاه لیزر تیتانیوم KM مدل ۲۴۰۰ وات​، دستگاه لاغری و عضله سازی ای ام اسکالپت و دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند
محصولات : Laser hair removal device: Titanium laser device km mode 1600 watts، Titanium laser device km mode 2000 watts, Titanium laser device km mode 2400 watts, EM Sculpt slimming and muscle building device& Picosecond Kioswitch laser device
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : https://argonmeds.com/
آدرس: تهران - یوسف آباد - خیابان اکبری - روبروی خیابان سی و سوم - پلاک ۸۳
تلفن: ۰۲۱-۴۴۸۲۷۱۶۹
فکس: ۰۲۱-۴۴۸۷۱۶۹۸
پروفایل ایکسپو: آرمان گیتی ویرا نوین (آرگون مدیکال)