اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت دانش بنیان آپادانا تابناک سیستم (آپتاسیس) در خرداد ماه ۱۳۹۳ با هدف پیوند دستگاه های مدرن جهانی و کیت های تولید داخلی در صنعت تشخیص پزشکی تاسیس شد. این شرکت با بیش از ۲ دهه سابقه در کشور و با حمایت نیروهای متخصص داخلی و جوانان نخبه کشور در همان ابتدا از شرکت پیشروان تولید و عرضه محصولات و خدمات آزمایشگاهی بهره مند شده است. 

پس از تشکیل آن، او تحقیقاتی را در زمینه تولید و توسعه کیت های تشخیصی با فناوری ایمونواسی آغاز کرد. آپتاسیس در گام اول و برای اولین بار در کشور ضمن اخذ مجوزهای لازم اقدام به تولید کیت های تک تست الایزا نمود. که همچنان در بسیاری از آزمایشگاه های تشخیص پزشکی کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت اخیراً در زمینه تولید دانش بنیان کیت های تشخیص کمی لومینسانس به روش بسته به دستاوردی عظیم و ملی دست یافته است. 

و با افتخار اعلام می دارد که اولین تولید کننده این کیت ها در کشور با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. همچنین شرکت آپتاسیس برای کیت های خود مجوز CE دریافت کرده و به دنبال صادرات این محصولات به سایر کشورها به ویژه اروپا می باشد. آپتاسیس برنده تندیس «شرکت جوان برگزیده» در شانزدهمین کنگره ملی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران شده است.

نام شرکت: شرکت آپادانا تابناک سیستم
نام لاتین : Apadana Tabnak System
دانش بنیان: نوع ۲ / دانش بنیان
شماره ثبت: ۴۵۶۰۰۵
شناسه ملی: ۱۴۰۰۴۱۴۹۲۴۰
مدیر عامل: تهمتن رزاقی
محصولات : دستگاه آپتالایزر، کیت های آپتالایزر، دستگاه ایندرا ۲۰۰، دستگاه ایندرا ۱۰۰ و کیت های ایندرا
محصولات : Aptalyzer device, Aptalyzer kits, indra 200 device, indra 100 device & indra kits
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : https://aptasys.com/
آدرس: منطقــــه ۲۲ تهـــران، شهــــــرک گــلستــــان، بلـــوار کاج، بـــلوار اقـاقیـــا، نبـــش سروستـــان، پـــلاک ۵۱ / کد پستی: ۱۴۹۴۹۳۶۷۱۱
تلفن: ۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۴۶
فکس: _________
پروفایل ایکسپو: آپادانا تابناک سیستم