اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد

درباره ایده نو آتیه

شرکت ایده نو در سال 1369 تاسیس شده است عمده فعالیتش تا سال 1391اجرای پروژه های مخابراتی و کامپیوتری بوده است .در این سال طراحی و ساخت تجهیزات فشرده سازی و انتقال تصویر در حوزه تصویر را در دستور کار خود گذاشت و موفق شد محصول ویدئو کنفرانس بومی را در سال 93 روانه بازار کند . در همین سالها بنا برسفارش ، طراحی و ساخت قسمتی از دستگاه ونتیلاتور را برای یک برند معتبر خارجی و طراحی و ساخت سامانه پزشکیار (تله مدیسین خانگی ) را انجام دادیم .سپس پروژه سامانه همراه سلامت (موبایل هلث ) را شروع کردیم که نسخه اول آن در نمایشگاه الکامپ سال 93 رونمایی شد و در همین سال در جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برنده شدیم . در این پروژه هدف استفاده از قابلیتهای یک گوشی تلفن همراه هوشمند در پایش و پیشگیری بیماری ها مبتنی بر هوش مصنوعی بود . این شرکت نیز در سال 93 و 94 تقاضای همکاری از سوی همراه اول – ایرانسل داشت که پس از بررسی اقتصادی طرح منجر به عقد تفاهم نامه های همکاری گردید . این موضوع بعد از پادمی کرونا در تمام دنیا نیز بسیار حائز اهمیت شده است . با توجه به دانش موجود در شرکت از سال 94 سامانه پزشکی از راه دور (تله مدیسین )را در چند مدل و با قابلیتهای متفاوت را طراحی و تولید کرد که اکنون در بیمارستانهای و دانشگاه های مختلف ایران با رویکرد درمان و مشاوره و حتی آموزش در اتاق های عمل در کنار تجهیزات گران قیمت لاپراسکوپی کمپانی های بزرگ دنیا استفاده می شود . در سال 97 بعنوان یک شرکت خلاق در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناخته شدیم همچنین با هدف ایجاد یک محیط دانشی در شرکت ، متشکل از دانش آموختگان جوان و دسترسی به بازارهای جدید بر پایه محصولات موجود شرکت نظیر ویدئو کنفرانس و وبینار و حوزه سلامت الکترونیک ( اصلاح سبک زندگی )، و استفاده از ظرفیتهای قانونی پارک های علم و فناوری در توسعه بر پایه فناوری های جدید در سال 98 به عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه شریف درآمدیم .در همین سال از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعنوان یک شرکت دانش بنیان پذیرفته شدیم .از سال 93 تاکنون همه ساله در اکثر نمایشگاه های داخلی مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و پزشکی شرکت کرده ایم و در چندین نمایشگاه بین المللی در خارج از کشور نیز غرفه داشته ایم . در موضوع کاری شرکت تفاهم نامه های همکاری با دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران و قرارداد خرید دانش فنی با دانشکده علوم و فنون دانشگاه تهران دارد .
چشم انداز:
شرکتی متمایز در ارزش ها بمنظور حضور در بین 10 شرکت برتر کشور در حوزه پزشکی از راه دور در افق 5 ساله
ماموریت:

شرکت ایده نو میخواهد تولیدکننده، صادرکننده و ارایه دهنده خدمات و راه حل های نوین و برتر مهندسی پزشکی ، پزشکی از راه دور و علوم شناختی در سطح کشور و منطقه باشد.

تلفن: :
66057389
فکس:
66057391
ایمیل:
info@idehno.com
وبسایت:
idehno.com