اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
تامین تجهیزات سرمایه‌ای سنگین برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تامین بیش از ۴۰ دستگاه سی تی اسکن و ۱۴ دستگاه آنژیوگرافی قلبی و مغزی در یکسال گذشته خبر داد.

سید حسین صفوی رئیس هیات امنای ارزی در معالجه بیماران همزمان با آغاز هفته دولت گفت : تاکنون تجهیزات سرمایه‌ای سنگین مهم مورد نیاز مراکز درمانی سراسر کشور پس از اعلام نیاز معاون درمان وزارت بهداشت توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین و با هماهنگی معاونت درمان طی یک سال اخیر توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ دستگاه سی تی اسکن برای دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال شده است، افزود: اکثر این تجهیزات برای بیمارستان‌های مناطق محروم و کم ‌برخوردار که پیش از این بیماران خود را به مراکز استان یا شهرهای اطراف ‌ارجاع می‌دادند ارسال شده است.

 

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطر نشان کرد: ۱۴ دستگاه انژیوگرافی مغزی و قلبی، ۸ دستگاه اسپکت سی تی به همراه ۷ دستگاه پت سی تی نیز که جزو دستگاه‌های تصویربرداری پیشرفته محسوب می‌شوند برای مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.

 

صفوی همچنین در پایان یادآور شد: امیدواریم تا با حمایت هر چه بیشتر از هیات امنا صرفه جویی ارزی تمامی بیمارستان‌ها از مجهزترین دستگاه‌‎ها برخوردار و دسترسی آسان به برترین خدمات درمانی حتی برای محروم‌ترین نقاط کشور نیز فراهم شود.

 

 

 

# انتهای خبر