اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد

درباره تهران الکتریک

شرکت تهران الکتریک فعالیت رسمی خود را در زمینه تجهیزات پزشکی از سال 1354 آغاز و با پیگیری فعالیت‌ها توانست سیستم‌های تصویربرداری با برند Medison، Mindray، Listem، Comed، Toshiba و طی سال‌های اخیر تجهیزات پزشکی Welld، Brunswick، Elmed را برای اولین بار وارد ایران نماید. این شرکت به عنوان یک برند تجاری معتبر و خوشنام در بازار تجهیزات پزشکی ایران معرفی شد و امروزه اکثر پزشکان رادیولوژیست خوش سابقه از شرکت تهران الکتریک به عنوان تأمین‌کننده با سابقه سیستم‌های تصویربرداری یاد می‌کنند.
شرکت تهران الکتریک هم اکنون دارای نمایندگی انحصاری Somethy فرانسه (وان‌های هیدروتراپی) و Daesung کره جنوبی (پروسسور فیلم رادیولوژی) و نمایندگی انحصاری کمپانی رودریگزلوپز اسپانیا برترین تولیدکننده آمبولانس در اروپا می باشد.
شرکت تهران الکتریک دارای مجوز بند 2 تبصره ذیل ماده 55 آئین‌نامه معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌باشد و نسبت به ترک تشریفات مناقصه جهت تجهیز مراکز درمانی اقدام کرده و در این راستا در تأمین کالاهای پزشکی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و تجهیز مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی و خصوصی، بیمارستان ها و مراکز توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت داشته است.
همچنین این شرکت در تاریخ 06/02/1394 موفق به دریافت مجوز فعالیت شرکت دارویی از کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) اداره نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت گردید. تهران الکتریک با نیم قرن سابقه در زمینه تهیه انواع تجهیزات پزشکی، انجام پروژه‌های تجهیز بیمارستانی و مشاوره در خصوص خدمات جامع تکنولوژی سلامت یکی از شرکت‌های برتر این حوزه ها می‌باشد.
از سال 1396 خورشیدی با استقرار تیم مدیریتی جدید اهداف شرکت تهران الکتریک از زمینه واردات تجهیزات پزشکی فراتر رفته، تولید و صادرات به طور جدی مد نظر قرار گرفته، همچنین تحقیق، مطالعه و بررسی‌های کارشناسی در این زمینه به خصوص در زمینه داروهای گیاهی را نیز آغاز نموده است. امید است در سال‌های آتی شاهد پیشرفت روزافزون شرکت تهران الکتریک و علی الخصوص حوزه سلامت کشور ایران اسلامی بزرگ باشیم.

تلفن:

26215987
فکس:

26215987
ایمیل :

info@tehranelectric.ir
وب سایت:

tehranelectric.ir