اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
تک نوع خاورمیانه

شرکت تک نوع خاورمیانه به عنوان با سابقه ترین شرکت تولیدکننده تجهیزات چهارگانه بیمارستانی در سال 1370 تاسیس گردیده است. این شرکت در سال 1372 مفتخر به دریافت گواهینامه فعالیت پزشکی صنعتی از وزارت صنایع و معادن شده و در سال 1374 تولیدات این شرکت به تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسیده است .

ما از همان ابتدا نوآوری و تولید با کیفیت را به عنوان ارزش اساسی در تولید محصولاتمان قرار داده ایم تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت جهانی و با قیمت مناسب در اختیار جامعه بهداشت و درمان کشور قرار دهیم. همین امر سبب شده است تا مراکز درمانی و بیمارستان های کشور اعتماد بسیار زیادی به این شرکت داشته باشند، بطوریکه امروز در هر نقطه ای از ایران تجهیزات تولیدی شرکت تک نوع خاورمیانه در بیمارستان ها و مراکز درمانی دیده می شوند. همچنین از ابتدای شروع فعالیت تاکنون با تجهیز بیش از500مرکز درمانی – تشخیصی، پیشتاز این صنعت در تجهیز مراکز درمانی بوده ایم و اعتماد مشتریان ارزشمندترین سرمایه برای این شرکت بوده است. 

این شرکت در تضمین کیفیت محصولات تولیدی، استانداردهای کلاس جهانی را رعایت نموده و موفق به دریافت گواهینامه های ISO13485-2003 و 2015 -ISO9001  از سازمان بین المللی BRS که یکی از معتبرترین مراجع صدور گواهینامه های تضمین کیفیت است، می باشد.