اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد

درباره دانش پژوهش فجر

شرکت دانش بنیان پژوهش فجر در سال 1374 در تهران با هدف حفظ زنجیره سرد و ارتقاء نگهداری محصولات و فرآوردهای خونی در کشور تاسیس گردید و با بهره‌گیری از مهندسین مجرب و کارکنان متعهد و دارا بودن بخش‌های تخصصی، دارای قابلیت منحصر به فرد در تولید تجهیزات زیست فناوری، بیوتکنولوژی، تحقیقاتی، علوم کشاورزی، آزمایشگاه‌های انتقال خون، بیمارستان‌ها، صنایع غذایی و دارویی با حفظ زنجیره سرد می‌باشد. حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و امضای قراردادهای همکاری با کشورهای آلمان و سوئد باعث گردیده تا کیفیت محصولات تولیدی این شرکت افزایش یافته و جهت صادراتی شدن گام بردارد. این مجموعه با تولید بیش از 11 محصول برای اولین بار باعث گردید تا کشور عزیزمان ایران از واردات تجهیزات نگهداری خون و فرآورده‌های خونی بی‌نیاز گردد. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به دستگاه اینکوباتور کشت سلول Co2 به همراه رولینگ باتل اشاره نمود که در زمینه تولید داروهای ضد سرطانی، دارو‌هاس نوترکیب، انسولین و فاکتور هشت کاربرد دارد و برای اولین بار در کشور تولید گردیده است. لازم به ذکر است در سال 1392 در جنشواره علم تا عمل معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری این دستگاه به عنوان طرح منتخب کشور انتخاب گردید. هم‌اکنون بیش از 6000 دستگاه از تولیدات شرکت دانش پژوهش فجر در سازمان‌های انتقال خون کشور و بانک خون بیمارستان‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در حال استفاده می باشند.

چشم انداز:
ما متعهد به حفظ سلامت جامعه از طریق ارائه تجهیزات و سامانه های پزشکی و ارتقاع سطح کیفی محصولات می باشیم.
شرکت دانش پژوهش فجر در نظر دارد با ارتقاع در صنعت تجهیزات پزشکی و مواد بیولوژیک فعالیت های خود را در سطح بین المللی گسترش داده و با عرضه محصولات با کیفیت بالا به مسئولیت اجتماعی خود در جهت ارتقاء سلامت عمومی و استراتژیک کشور عمل کند.

ماموریت:

شرکت دانش پژوهش فجر با بیش از دودهه سابقه در تولید تجهیزات پزشکی، شرکتی پیشرو در زمینه تولید، عرضه و ارائه خدمات در زمینه تجهیزات پزشکی و بیوتکنولوژی در سرتاسر کشور بوده و نقش بسزایی را درپیشرفت صنعت سلامت کشور را دارا می باشد.
ما با استفاده از فن آوری های روز دنیا و رعایت الزامات استاندارد های معتبر بین المللی، نیاز بیماران و مراکز درمانی به محصولات وخدمات مرتبط را برآورده می سازیم. شرکت ما سعی نموده گام های بلندی را در جهت افزایش رضایت مندی کلیه مشتریان بردارد.
این شرکت ازابتدای پاندیک کرونا با اقدامات ذیل سعی نمود در جهت کمک به سلامت کشور نقش خود را ایفا نماید:
• تولید دستگاه سامانه ضد عفونی کننده البسه و منسوجات برای کادر درما و مراکز درمانی
• افزایش ظرفیت تولید یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی برای نگهداری دارو، کیت و پلاسما برای درمان بیماران ترمینال
• ارتقاء و به روز رسانی دستگاه کشت سلول CO2 به همراه رولینگ برای تولید واکسن کرونا
• افزایش ظرفیت تولید دیپ فریزرهای 86- درجه و 80- درجه و 70- درجه جهت نگهداری واکسن و نمونه ها

تلفن:

01734533270

فکس:

01734533227

ایمیل :

danesh@dpf-bloodbank.com

وب سایت:

dpf-bloodbank.com