اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
عالی پیام

شرکت مهندسی پزشکی عالی پیام بعنوان اولین و تنها تولیدکننده دستگاه جراحی چشم، فیکو / ویترکتومی در ایران و خاورمیانه در سال 1374 تاسیس شد. شرکت کار خود را بهمراه تعدادی از متخصصین چشم پزشکی و کارشناسان مهندسی پزشکی و با هدف طراحی و تولید تجهیزات و ملزومات چشم پزشکی آغاز کرد .
عالی پیام در اولین قدمهای فعالیت خود با طراحی و تولید دستگاه فیکو / ویترکتومی برنده جایزه رتبه سوم خلاقیت از دهمین جشنواره بین المللی خوارزمی شد و بعنوان کار آفرین نمونه در جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی معرفی گردید. تولید، ارائه و صادرات محصولات مختلف چشم پزشکی و همچنین انتخاب کارشناسانه و واردات برخی محصولات و برندهای باکیفیت از سراسر دنیا؛ مانند انواع لیزرها ، اکوگرافی ها ، سیستمهای تصویربرداری و مواد مصرفی و کلینیکی باعث اعتبار و خوشنامی شرکت شده است . اکنون عالی پیام متشکل از حدود 20 نفر کارمند رسمی شامل کارشناسان خبره و آموزش دیده ، مهندسین مجرب، کارمندان بخش R&D ، خط تولید، بازاریابی و فروش و همچنین بخش اداری ؛ در حال ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریانش در داخل و خارج کشور در جهت جلب رضایت آنها می باشد .
محصول عالی پیام در رقابت با نمونه های مشابه اروپایی و آمریکایی، با بومی سازی دانش فنی و بهره گیری از توان و نیروی انسانی داخلی موفق به دریافت استانداردهای معتبر جهانی و CE اروپا گردیده است تا بیش از پیش امیدوارانه نسبت به توسعه صادرات محصولات خود گام بردارد.