اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
فنون طب فرتاک

شرکت فنون طب فرتاک از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات پزشکی و با هدف ارتقا سطح سلامت و کیفیت خدمات پزشکی در کشور آغاز نمود. فعالیت شرکت در ابتدا بر مبنای واردات محصولات با کیفیت به کشور شکل گرفت اما هم‌اکنون تیم علاقمند و کوشای این مجموعه، موفق به تولید و بومی­‌سازی محصولات خود گردیده است. امروز به واسطه کیفیت و خدمات مناسب، موفق به دستیابی به بخش بزرگی از بازار داخل محصولات خود گردیده‌ایم و در مدتی کوتاه جایگاهی متعالی در صنعت سلامت کشور را به خود اختصاص داده‌­ایم.

ما در شرکت فنون طب فرتاک در طی ده سال و با پیمودن مسیـری دشوار و ناهـمـوار مـوفـق به ایـجاد سازمـانی یـکپـارچـه، متخصص و همدل  شده‌ایم. با ایجاد یک تیم جوان، مشتاق و قدرتمند هم اکنون و در ادامه راه به افق‌های فرامنطقه‌ای و جهانی  می‌اندیشیم. ما بر این باوریم که بزرگترین سرمایه سازمان ما نیروی انسانی متخصص و جوانی است که با تکیه بر تلاش خود و عزم راسخ در ارتقا سطح علمی و تخصص مجموعه، روزبه‌روز در حال پیشرفت و کسب دانش می‌باشد. این نیروهای جوان سرمایه‌های سرزمین ما هستند.

در این راستا ما خود را مدیون این نیروها دانسته، تمام تلاش خود را برای پیشرفت روزافزون آنها نموده و از حضور تمام افراد جوان علاقمند و کوشا که آماده یادگیری هستند و از چالش لذت می‌برند؛ استقبال می‌نماییم. شرکت فنون طب فرتاک متعهد است که بروزترین تجهیزات را منطبق با استانداردهای جهانی و ملی در اختیار مردم کشور عزیزمان ارائه دهد.

اطلاعات تماس دفترمرکزی

آدرس :تهران-خیابان ستارخان -خیابان باقرخان غربی -پلاک 97

تلفن:02166126021

فاکس:66126022