اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت دانش بنیان مهام الکترو تجهیز مانا، با نام تجاری ManaMed فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹، باهدف تولید تجهیزات پزشکی استاندارد و با کیفیت به عنوان واحد فناور پارک علم و فناوری خراسان در فضای ذیل دانشگاه علوم پزشکی آغاز نمود.

تیم ایده پردازی با شناسایی نیاز کاربران و کمبود محصول موجود، ایده ساخت دستگاه های مختلف را معرفی می‌کند.

تیم ساخت مانامد که متشکل از تعدادی افراد متخصص در زمینه مهندسی پزشکی می‌باشد؛ با دقت و دانش فراوان مطابق استاندارد های روز دنیا محصولاتی استاندارد و باکیفیت می‌سازند.

و همچنین تیم کنترل کیفیت که مسئولیت برسی و آزمایش درستی محصولات را برعهده دارد و با مشاهده کوچک ترین اشکال، دستگاه را جهت برسی به واحد تولید برگشت می‌زند.

امروزه به علت کمبود و هزینه بالا، تهیه دستگاه های پزشکی که به کاهش درد های مزمن در منزل کمک می‌کند، برای همه میسر نمی‌باشد.مانامد با تحقیق، بررسی های میدانی و نظرسنجی از بیماران و پزشکان مشکلات امروزه کاربران ایرانی را شناسایی کرده و تلاش می‌کند که با تولید دستگاه هایی استاندارد در زمینه پیشگیری و درمان درد و آسیب های مزمن قدم بردارد.

نام شرکت: مهام الکترو تجهیز مانا
نام لاتین : Mana Med
دانش بنیان: نوع ۲ / دانش بنیان
شماره ثبت: ۳۴۲۵
شناسه ملی: ۱۴۰۰۹۵۶۷۳۴۸
مدیر عامل: نگار خسروی
محصولات : جعبه دستگاه تسکین درد مدل TENS BD – ۱۰۰ ( یک عدد دستگاه، چهار عدد پد سیم شارژر ، کابل دستگاه ، دفترچه راهنما کارت گارانتی)
محصولات : TENS BD – ۱۰۰
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : www.manamedco.com
آدرس: تربت حیدریه، خیابان رازی، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان مرکز رشد فناوری سلامت / کد پستی ۹۵۱۹۶۳۳۸۱۵
تلفن: ۰۵۱-۵۲۲۲۰۲۳۶
فکس: _____
پروفایل ایکسپو: مهام الکترو تجهیز مانا