اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت مهندسی سلامت یارحکیم(که به اختصار، مسیح نیز نامیده می‌شود) در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ پورسینای حکیم تاسیس شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی شروع به کار کرد.

با استفاده از نظرات پزشکان مجرب و استفاده از نیروی مهندس نخبه و کارآمد شرکت توانسته‌است درک عمیقی از مشکلاتی که کادر پزشکی در فرایند درمان با آن مواجه بوده و همچنین در و رنج‌هایی که بیماران تحمل می کنند داشته‌باشد.

در حال حاضر، شرکت مهندسی سلامت یارحکیم به‌عنوان تولید کننده دریپ‌های آهنربایی، سوزن نمونه‌گیری مغز استخوان (جمشیدی)، دهانی اندوسکوپی، تردمیل آبی، کورت نمونه‌گیری اندومتر، هیسترومتر، شیلد محافظ صورت و سایر محصولات پزشکی فعالیت می‌نماید. هلدینگ پورسینای حکیم در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد، هدف  هلدینگ پورسینای یارحکیم ایجاد مدلی عملی و تکرارپذیر جهت توسعه‌ پایدار از طریق ایجاد ثروت از علم، و همچنین علم از ثروت می باشد. فلسفه تاسیس  هلدینگ مهندسی سلامت یارحکیم به تفکرات پروفسور محمدحسن امامی باز می‌گردد.

تاسیس هلدینگ پورسینای حکیم و ارزش هایی که این هلدینگ بر آن استوار است دستاورد حدود ۴۰ سال اندیشه خلاقانه پروفسور امامی، تجربیات ایشان در سمت‌های مختلف مدیریتی و فعالیت‌های عملی گسترده‌ او در فیلد پزشکی است. در حال حاضر نیز برخی از اعضای هیئت علمی و پژوهشگرن دانشگاه‌های ممتاز کشور با این شرکت همکاری می‌کنند.

نام شرکت: شرکت مهندسی سلامت یارحکیم
نام لاتین : Mohandesi Salamat YARhakim
دانش بنیان: نوع ۲ / دانش بنیان
شماره ثبت: ۲۰۱۳
شناسه ملی: ۱۰۲۶۰۶۹۳۰۶۰
مدیر عامل: سید عمران امامی
محصولات : ست مصرفی کولون هیدروتراپی، پد آهنربایی، سوزن نمونه گیری مغز استخوان جمشیدی، دستگاه کولون هیدروتراپی، کاتتر IUI، دهانی آندوسکوپی، کاتتر پایپل
محصولات : Colon Hydrotherapy Kit, Reusable Magnetic Drape , Bone Marrow Biopsy Needle , Colon Hydrotherapy , Intrauterine Insemination Catheter, Endoscopic Bite Block, Endometrial Suction Curette-Pipelle
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : https://masstecmedical.com/fa/
آدرس: اصفهان-اصفهان-خیابان هشت بهشت غربی، نبش چهار راه گلزار ،ساختمان باران،طبقه دوم / کدپستی ۸۱۵۴۸۶۵۵۴۵
تلفن: ۰۳۱-۳۲۶۶۷۵۴۲
فکس: ________
پروفایل ایکسپو: مهندسی سلامت یارحکیم