اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت نوید پرتو نما در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید و واردات کالاهای با کیفیت در زمینه تجهیزات رادیولوژی و آنژیوگرافی و تجهیزات حفاظت در برابر اشعه تأسیس گردیده‌است.
مشتری مداری و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان از طریق تعامل و ارائه ارزش افزوده به آن‌ها و نیز عرضه محصولات باکیفیت از اهداف اصلی شرکت محسوب می‌گردد.
ضمن آن‌که هیئت مدیره و پرسنل مجموعه نیز در جهت تحقق این اهداف به‌طور مستمر تلاش نمودخ تا خدماتی مناسب با الزامات، قوانین و خواسته‌های مشتری ارائه نمایند.
شایان ذکر است که شرکت نوید پرتونما با مدیریتی تخصصی در بخش تولید ایزولاسیون و لوازم تاریکخانه با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته طی این مدت توانسته‌است گام‌های مؤثری در عرضه کالاهای این حوزهاز تجهیزات پزشکی بردارد تا به آن‌جا که علاوه بر تقاضای داخلی کشورهای منطقه (حوزه خلیج‌فارس) و اروپایی از مشتریان محصولات این شرکت می‌باشند.

نام شرکت: شرکت نوید پرتو نما
نام لاتین : Navid Parto Nama
دانش بنیان: _________
شماره ثبت: ۱۷۰۱۵۶
شناسه ملی: ۱۰۱۰۲۱۲۶۳۵۲
مدیر عامل: رحیم صالحی
محصولات : لوازم حفاظت در برابر اشعه، لوازم اتاق تاریکخانه، لوازم اتاق رادیولوژی، تعمیرات پوشش های سربی، عینک سربی، طبی کردن عینک سربی، دوزیمتر
محصولات : Radiation protection equipment, Dark Room Equipment, Radiology Equipment, Lead Repair Coverage & Microdermabrasion
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : https://www.navid-pn.com/
آدرس: شهرک اکباتان، فاز ۱، خیابان نفیسی، پلاک۶۹، ساختمان سایه، طبقه چهارم، واحد۲۰
تلفن: ۴۴۶۹۵۶۶۱-۴(۹۸۲۱+)
فکس: __________
پروفایل ایکسپو: نوید پرتو نما