اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد

درباره پارس زیست الکترو مغناطیس

کار ما در پارس تراوا با علاقه به کاربردی سازی تزهای دانشگاهی آغاز شد. ما محصولات نوآورانه ای را ارائه می‌کنیم که به تحقیقات امروز سرعت و دقت بالایی می‌بخشد. و اکنون ما با مطالعات و تحقیقات فراوانی که انجام داده‌ایم سیستم هایی بهینه را برای کاربردهای بسیار متفاوت در زمینه علوم زیستی و فناوری پزشکی ارائه می دهیم. پارس زیست الکترومغناطیس از سال 1397 به عنوان اولین و تنها تولید کننده ی دستگاه الکتروپوریشن، التروکموتراپی و تجهیزات جانبی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت تحقیقات پیش زمینه ی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و افراد حاضر در مجموعه، در بسیاری از تحقیقات در زمینه ی الکتروپوریشن و الکتروکموتراپی حضور داشته اند. تمرکز این مجموعه تنها برروی الکتروپوریشن و الکتروکموتراپی بوده و این تمرکز به ما این امکان را می دهد که تجربه و تخصص خود را در اختیار شما قرار دهیم تا مجموعه وسیعی از ابزارهای خلاقانه برای پیشبرد تحقیقات و درمان سرطان ارائه شود.
این شرکت همراستا با سایر شرکتهای تولیدکننده سیستمهای غیریونیزان پیشرفته ترین روشها را به کاربران بیمارستانی و دانشگاهی ارایه می کند. دستاوردهای درمانی همکاران این شرکت امکان درمان سرطانهای جامد سطحی و عمقی و سرطانهای مغز را امکانپدیر کرده است. در بخش تحقیقاتی دستگاه الکتروپوریشن 3000 (دارای تاییدیه ی دانش بنیان ) ،کووت الکتروپوریشن ۲ میلی متری ، کووت الکتروپوریشن ۴ میلیمتری به عنوان پیشرفته ترین سیستمهای الکتروپوریشن در سبد فروش شرکت قراردارد. تخصص همکاران ما در بخشهای فنی، بیوتکنولوژی و درمانی، پاسخگویی به نیازهای شما را آسان تر می کند.

تلفن:

86053988

فکس:

86053988

ایمیل :

info@persiantarava.me

وب سایت:

persiantarava.me