اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

گروه مهندسی پزشکی فامکومد، ابتدا در سال ۱۳۸۲ با نام “فام تجهیز” با گرد آوری افرادی مجرب و با تجربه با اهداف واردات، صادرات،تولید و همچنین توزیع ابزار و تجهیزات پزشکی در تهران تأسیس شد و در ابتدا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو  در زمینه تجهیزات لاپاراسکوپی و معرفی فن آوری های روز دنیا فعالیت خود را ادامه داد.

سپس در سال ۱۳۹۲ با تغییر نام به شرکت “پویا فارمد فام” دوره جدیدی از فعالیتهای خویش را  با اتکا بر تجربیات بدست آماده به خصوص در زمینه ارتوپدی ،لاپاراسکوپی،پلاسما افرزیس ،تجهیزات مصرفی خون و همچنین ابزار و تجهیزات مصرفی اتاق عمل گسترش داد.

اکنون شرکت پویا فارمد فام با توجه به سابقه همکاری با کمپانی های مطرح دنیا اکنون علاوه بر فعالیت در انتقال فن آوری های روز پزشکی و همچنین تجهیزات و ابزار مصرفی فعالیت خود را معطوف به دو زمینه اصلی ارتوپدی و جراحی عمومی نموده است .

در راستای همین امر است که، همکاری خود را با کارخانه های تولید ابزار و تجهیزات پزشکی گسترش داده و با اخذ نمایندگی از کمپانی های نام آشنا ،در ارائه سرویس و خدمات پزشکی با کیفیت  و همچنین انتقال فن آوری های روز دنیا توانسته افتخار خدمت رسانی به بسیاری از مرکز پزشکی-درمانی کشور را داشته باشد.

نام شرکت: پویا فارمد فام
نام لاتین : Puya Farmed Fam
دانش بنیان: _________
شماره ثبت: ۴۷۶۶۹۳
شناسه ملی: ۱۴۰۰۵۱۲۸۱۰۰
مدیر عامل: رامش سادات الحسینی
محصولات : سیستم های رادیو فرکانسی ، لاپاراسکوپی ، استپلر ، دکانتر ، پمپ تزریق
محصولات : Laparoscopy products ، Orthopedic products ، General surgery products
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : www.phamcomedical.com
آدرس: تهران کوی نصر نبش خیابان شهید احمدی ( سی و هشتم ) پلاک ۲۴۱ طبقه سوم واحد ۱۲
تلفن: ۰۲۱-۸۶۰۱۶۶۹۳
فکس: ۰۲۱-۸۶۰۱۴۷۲۶
پروفایل ایکسپو: پویا فارمد فام