اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
پیشتازطب زمان

پیشتازطب یکی از اولین شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در حوزه‌ی زیست فناوری است که در سال ۱۳۷۷ آغاز به کار کرد. نخستین تولیدات پیشتازطب با ورود به بازار، جایگاه مناسبی را از لحاظ کیفی میان مصرف‌کنندگان داخلی پیدا کرد. سال ۱۳۸۳ با پشتوانه نخبگان و متخصصین، سیستم‌های‌ مدیریت کیفیت پیشتازطب، استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ را کسب کرد و با رعایت الزامات GMP با الگو برداری از مدل تعالی سازمانی در راهی قدم نهاد که مصادیق تعالی بخش کیفیت و ایمنی را به طور مستمر پیاده نماید. بزرگ‌ترین واحد طراحی، تولید و صادرات محصولات تشخیص آزمایشگاهی کشور دارای چهل محصول با تکنولوژی الایزا شامل انواع کیت‌های تشخیص مارکرهای سرطانی، بیماری‌های عفونی، هورمونی و بیش از پنج نوع کیت بیوشیمی است. همچنین با شروع پاندمی کووید-19 در کشور، شرکت پیشتازطب توانست بعنوان نخستین شرکت ایرانی، کیت تشخیص مولکولی کووید-19 بومی را در اختیار کادر تشخیص کشور قرار دهد و در ادامه این مسیر، با تولید و عرضه کیت تشخیص سریع کووید-19، قدم دیگری در جهت اعتلای سلامت جامعه بردارد. با دریافت نشان CE اتحادیه اروپا، محصولات پیشتازطب از مرزهای آسیا گذر کردند. آلمان، ایتالیا، بلژیک، برزیل، کره جنوبی، ترکیه، مصر، مالزی، آذربایجان، گرجستان، مقدونیه، تانزانیا و پانزده کشور دیگر، مقاصد مهم صادرات شرکت پیشتازطب هستند. با صادرات به چهار قاره‌ی جهان، پیشتازطب به عنوان بهترین صادرکننده‌ی نمونه کشور در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۴، ۱۳۹۶ و صادرکننده شایسته تقدیر در سال 1400 انتخاب شد.

شرکت پیشتازطب در سال 1391جایزه تعالی سازمانی دو ستاره را کسب کرده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشگام و موفق در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان توسط معاونت علم و فناوری نهاد ریاست جمهوری معرفی شد؛ همچنین شرکت پیشتازطب موفق گردید تا در سال 1395 عنوان تولید کننده برتر کشور را کسب نماید. هم‌اکنون بیش‌ از دویست نیروی انسانی به طور مستقیم در پیشتازطب مشغول فعالیت هستند که بیش از بیست ‌و پنج درصد از آنان مدارک دکتری و کارشناسی‌ ارشد را دارند.