اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت مهندسی پزشکی کارپذیر پزشک ابزار با بیش از ۳۰ سال تجربه در عرصه تجهیزات پزشکی، کار خود را در دهه هفتاد شمسی شروع کرد. هدف این شرکت تولید با کیفیت انواع ترالی و پایه ها برای کاربردهای بیمارستانی و مراکز درمانی بوده است. در طول نزدیک به سه دهه فعالیت، این شرکت مفتخر به تولید با کیفیت هر نوع ترالی تجهیزات پزشکی و مراکز درمانی نظیر: ترالی های آندوسکوپی، لاپاروسکوپی، ترالی حمل دستگاه الکتروکوتر یا الکتروسرجری، ترالی ECG، ترالی EEG، ترالی EMG، ترالی مانیتورهای پزشکی (علام حیاتی)، ترالی دستگاه فیکو، ترالی های فیزیوتراپی، ترالی های اورژانس، ترالی های حمل دارو و ترالی های استیل بوده است. از محصولات دیگر این شرکت میتوان به پاراوان و برانکارد اشاره کرد.

از آنجایی که تمامی اجزای محصولات کارپذیر، تولید خود آن شرکت است و از بهترین مواد استفاده میشود، از لحاظ کیفیت و قیمت حرف های زیادی برای گفتن و رقابت با محصولات مشابه دارد. در نتیجه این ویژگی محصولات کارپذیر علاوه بر فروش داخلی به کشورهای همسایه نظیر: عراق، افغانستان و ارمنستان نیز صادر می‌شود.

نام شرکت: شرکت مهندسی پزشکی کارپذیر پزشک ابزار
نام لاتین : Karpazir
دانش بنیان: _________
شماره ثبت: ۳۰۶۶۳۶
شناسه ملی: ۱۰۱۰۳۴۵۶۵۲۱
مدیر عامل: مهندس فرهاد صابری
محصولات : برانکارد، پاراوان، پایه مانیتورینگ دیواری، انواع ترالی، پایه مانیتورینگ پرتابل، پایه پمپ سرم پرتابل
محصولات : paravan, Trolleys, wall monitoring base, Types of Trally, Portable monitoring base, Portable serum pump base
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : https://karpazir.com/
آدرس: تهران - خیابان میرداماد - بعد از میدان مادر - نرسیده به شریعتی - پلاک۳۰ - ساختمان درسا - طبقه دوم - واحد۷ / کدپستی: ۱۵۴۶۹۳۴۷۱۷
تلفن: ۰۲۱-۲۶۴۲۰۹۱۹
فکس: ۰۲۱-۵۶۳۹۴۰۰۳
پروفایل ایکسپو: مهندسی پزشکی کارپذیر پزشک ابزار