اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد

درباره کیمیا توسعه صنعت بهتا

شرکت بهتا با تکیه بر یک دهه تجربه حضور در چین در سال 1397در منطقه آزاد تجاری شانگهای تاسیس شد.این شرکت با ارتباط نزدیک با شبکه های بازرگانی، صنعتی، علمی و فناوری با هدف توسعه تعاملات فعالان اقتصادی دو کشور در زمینه صادرات و واردات تکنولوژی و محصولات های تک فعالیت دارد.
بطور عمومی، فعالیت های شرکت شامل خدمات مشاوره و بازرگانی در حوزه های مختلف صنعتی در ارتباط با کشور چین و بطور خاص در سه حوزه تجهیزات پزشکی، مواد جدید و باتری های لیتیومی می باشند. بهتا عضو اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین و پایگاه رسمی صادراتی معاونت علمی و فن آوری و صندوق نو اوری و شکوفایی می باشد. موسس شرکت، آقای دکتر سعید علی آبادی، فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتری دانشگاه فودان FUDAN و فوق دکتری مهندسی پزشکی از آکادمی علوم چین بوده و همچنان عضو آکادمی علوم چین می باشد. وی مدیر دفتر مهندسی پزشکی ایران و چین، (China Iran Biomedical Engineering Center) از سال 1396 به مدت دو سال، در شهر سوجو چین به نمایندگی از معاون محترم علمی ریاست جمهوری ایران بوده است. هم اکنون شرکت دارای سه نیروی دکتری فارغ التحصیل چین، یک متخصص قلب، ده نفر کارشناس در ایران و پنج کارشناس مجرب در دفاتر چین می باشد. این شرکت در حال حاضر با سه دفتر فعال در تهران، شانگهای و شنزن تمرکز خود را بر واردات کالا و تکنولوژی های مورد نیاز صنعت و همچنین توسعه صادرات تکنولوژی و محصولات از کشورهای ایران، کانادا، چک و … به کشور چین معطوف نموده است. علاوه بر آن مشاوره جهت توسعه کسب و کار و ایجاد بازارهای جدید درکشور چین توسط متخصصین مقیم چین از خدمات دیگر شرکت می باشد.

تلفن:

44087541

فکس:

44019004

ایمیل :

Behtaco@163.com

وب سایت:

behtatech.com