اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

شرکت فنون طب فرتاک از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات پزشکی و با هدف ارتقا سطح سلامت و کیفیت خدمات پزشکی در کشور آغاز نمود. فعالیت شرکت در ابتدا بر مبنای واردات محصولات با کیفیت به کشور شکل گرفت اما هم‌اکنون تیم علاقمند و کوشای این مجموعه، موفق به تولید و بومی­‌سازی محصولات خود گردیده است. امروز به واسطه کیفیت و خدمات مناسب، موفق به دستیابی به بخش بزرگی از بازار داخل محصولات خود گردیده‌ایم و در مدتی کوتاه جایگاهی متعالی در صنعت سلامت کشور را به خود اختصاص داده‌­ایم.

ما در شرکت فنون طب فرتاک در طی ده سال و با پیمودن مسیـری دشوار و ناهـمـوار مـوفـق به ایـجاد سازمـانی یـکپـارچـه، متخصص و همدل  شده‌ایم. با ایجاد یک تیم جوان، مشتاق و قدرتمند هم اکنون و در ادامه راه به افق‌های فرامنطقه‌ای و جهانی  می‌اندیشیم. ما بر این باوریم که بزرگترین سرمایه سازمان ما نیروی انسانی متخصص و جوانی است که با تکیه بر تلاش خود و عزم راسخ در ارتقا سطح علمی و تخصص مجموعه، روزبه‌روز در حال پیشرفت و کسب دانش می‌باشد. این نیروهای جوان سرمایه‌های سرزمین ما هستند.

در این راستا ما خود را مدیون این نیروها دانسته، تمام تلاش خود را برای پیشرفت روزافزون آنها نموده و از حضور تمام افراد جوان علاقمند و کوشا که آماده یادگیری هستند و از چالش لذت می‌برند؛ استقبال می‌نماییم. شرکت فنون طب فرتاک متعهد است که بروزترین تجهیزات را منطبق با استانداردهای جهانی و ملی در اختیار مردم کشور عزیزمان ارائه دهد.

اطلاعات تماس دفترمرکزی

آدرس :تهران-خیابان ستارخان -خیابان باقرخان غربی -پلاک ۹۷

تلفن:۰۲۱۶۶۱۲۶۰۲۱

فاکس:۶۶۱۲۶۰۲۲