اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter    

کار ما در پارس زیست الکترومغناطیس ( پارس تراوا ) با علاقه به کاربردی سازی تزهای دانشگاهی آغاز شد. ما محصولات نوآورانه ای را ارائه می‌کنیم که به تحقیقات امروز سرعت و دقت بالایی می‌بخشد. و اکنون ما با مطالعات و تحقیقات فراوانی که انجام داده‌ایم سیستم هایی بهینه را برای کاربردهای بسیار متفاوت در زمینه علوم زیستی و فناوری پزشکی ارائه می دهیم. 

پارس زیست الکترومغناطیس از سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین و تنها تولید کننده ی دستگاه الکتروپوریشن، التروکموتراپی و تجهیزات جانبی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت تحقیقات پیش زمینه ی خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و افراد حاضر در مجموعه، در بسیاری از تحقیقات در زمینه ی الکتروپوریشن و الکتروکموتراپی حضور داشته اند. تمرکز این مجموعه تنها برروی الکتروپوریشن و الکتروکموتراپی بوده و این تمرکز به ما این امکان را می دهد که تجربه و تخصص خود را در اختیار شما قرار دهیم تا مجموعه وسیعی از ابزارهای خلاقانه برای پیشبرد تحقیقات و درمان سرطان ارائه شود.

این شرکت همراستا با سایر شرکتهای تولیدکننده سیستمهای غیریونیزان پیشرفته ترین روشها را به کاربران بیمارستانی و دانشگاهی ارایه می کند. دستاوردهای درمانی همکاران این شرکت امکان درمان سرطانهای جامد سطحی و عمقی و سرطانهای مغز را امکانپدیر کرده است. 

در بخش تحقیقاتی دستگاه الکتروپوریشن ۳۰۰۰ (دارای تاییدیه ی دانش بنیان ) ،کووت الکتروپوریشن ۲ میلی متری ، کووت الکتروپوریشن ۴ میلیمتری به عنوان پیشرفته ترین سیستمهای الکتروپوریشن در سبد فروش شرکت قراردارد. تخصص همکاران ما در بخشهای فنی، بیوتکنولوژی و درمانی، پاسخگویی به نیازهای شما را آسان تر می کند.

نام شرکت: شرکت پارس زیست الکترومغناطیس
نام لاتین : Persian Tarava
دانش بنیان: نوع ۲/ دانش بنیان
شماره ثبت: ۵۲۹۱۶۷
شناسه ملی: ۱۴۰۰۷۷۳۹۸۳۰
مدیر عامل: زینب شنکایی
محصولات : انواع دستگاه های الکتروپوریشن : دستگاه الکتروپوریشن با ولتاژ بالا برای مخمر و باکتری، الکتروپوریشن ولتاژ پایین برای سلول پستانداران، الکتروپوریشن ترکیبی مناسب برای انواع سلول ها، الکترود حیوانی، کووت الکتروپوریشن ۲ میلیمتری، کووت ۴ میلیمتری الکتروپوریشن
محصولات : Types of Electroporation Devices، Electroporation cuvette in 2mm & 4 mm dimensions
کاتالوگ: PDF
آدرس سایت : www.persiantarava.me
آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع گردآفرید و هیئت، ساختمان پلاک ۱۵، طبقه ۵، واحد ۵۱۰
تلفن: ۰۲۱-۶۶۹۱۹۱۵۳ / داخلی ۵۱۰
فکس: ۸۶۰۵۳۹۸۸
پروفایل ایکسپو: پارس زیست الکترو مغناطیس