اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان

Iranian Syndicate of Medical Equipment Exporter

مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۰ استان تهران ، با حضور استاندار تهران ، رئیس اتاق تهران ، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ، مدیرکل استاندارد استان تهران ، مدیرکل سازمان صمت و دو تن از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی در هتل بزرگ ارم برگزار شد .
در این مراسم ۱۴ بنگاه اقتصادی به عنوان صادرکننده نمونه معرفی و هفت بنگاه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند .
همچنین در این مراسم از ۲۱ بنگاهی که پیشتر به عنوان صادرکننده نمونه کشوری شناخته شده بودند و در محدوده استان تهران فعالیت داشتند با اعطای لوح تقدیر ، تجلیل شد .
در آغاز این مراسم معاون کسب و کار اتاق تهران با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و انتخاب این فرایند گفت : با انتشار فراخوان در سایت اتاق تهران ، سایت سازمان توسعه تجارت و سازمان صمت استان تهران آغاز و از طریق میز الکترونیک خدمت سازمان توسعه تجارت ثبت نام متقاضیان صورت پذیرفت .
بدین ترتیب ۸۴ شرکت در مرحله اول ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۲.۵ برابری را شاهد بودیم . اما از این میان ۴۷ شرکت واجد شرایط حضور در رقابت شناخته شدند .
حاجی پور با اشاره به گروه های کالایی حاضر در این رویداد از میان شرکت های لوازم خانگی ،دارو و تجهیزات ، محصولات شیمیایی و کشاورزی گفت : برای انتخاب صادرکننده نمونه معیار هایی از جمله درآمد ارزی حاصل از صادرات ، حفظ و توسعه بازار ، عضویت در تشکل ها و مهارت فنی و تخصصی شرکت در صادرات مد نظر قرار گرفته است .
شرکت آریا طب فیروز تولید کننده دستگاه های همودیالیز و دارند گواهینامه CE اتحادیه اروپا به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران برگزیده شد .
لازم به ذکر است این شرکت عضو اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران نیز می باشد .

# پایان پیام