اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
آریا طب فیروز به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران انتخاب شد .

شرکت آریا طب فیروز تولید کننده دستگاه های همودیالیز و فعال در حوزه تجهیزات پزشکی به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران برگزیده شد .

مراسم معرفی و تقدیر از صادرکنندگان نمونه سال 1400 استان تهران ، با حضور استاندار تهران ، رئیس اتاق تهران ، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ، مدیرکل استاندارد استان تهران ، مدیرکل سازمان صمت و دو تن از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی در هتل بزرگ ارم برگزار شد .
در این مراسم 14 بنگاه اقتصادی به عنوان صادرکننده نمونه معرفی و هفت بنگاه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند .
همچنین در این مراسم از 21 بنگاهی که پیشتر به عنوان صادرکننده نمونه کشوری شناخته شده بودند و در محدوده استان تهران فعالیت داشتند با اعطای لوح تقدیر ، تجلیل شد .
در آغاز این مراسم معاون کسب و کار اتاق تهران با ارائه گزارشی از روند ثبت نام و انتخاب این فرایند گفت : با انتشار فراخوان در سایت اتاق تهران ، سایت سازمان توسعه تجارت و سازمان صمت استان تهران آغاز و از طریق میز الکترونیک خدمت سازمان توسعه تجارت ثبت نام متقاضیان صورت پذیرفت .
بدین ترتیب 84 شرکت در مرحله اول ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته رشد 2.5 برابری را شاهد بودیم . اما از این میان 47 شرکت واجد شرایط حضور در رقابت شناخته شدند .
حاجی پور با اشاره به گروه های کالایی حاضر در این رویداد از میان شرکت های لوازم خانگی ،دارو و تجهیزات ، محصولات شیمیایی و کشاورزی گفت : برای انتخاب صادرکننده نمونه معیار هایی از جمله درآمد ارزی حاصل از صادرات ، حفظ و توسعه بازار ، عضویت در تشکل ها و مهارت فنی و تخصصی شرکت در صادرات مد نظر قرار گرفته است .
شرکت آریا طب فیروز تولید کننده دستگاه های همودیالیز و دارند گواهینامه CE اتحادیه اروپا به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران برگزیده شد .
لازم به ذکر است این شرکت عضو اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران نیز می باشد .

# پایان پیام