اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
آروند فن پارس

شرکت آروند فن پارس پیشرو در زمینه تجهیزات استریل، طراحی و ارائه راه حل های مناسب جهت تجهیز بخش CSSD و همچنین تأمین تجهیزات و ملزومات مصرفی بخش CSSD در مراکز درمانی می باشد. این شرکت با بیش از 17 سال تجربه در زمینه استریل و با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و استفاده از استانداردهای روز دنیا نیاز مراکز درمانی را با ارائه بهترین راه حل های ممکن جهت طراحی و راه اندازی بخش استریل برآورده می سازد.

آروند فن پارس با تکیه بر دانش فنی و توان علمی خود، اولین تولید کننده بسته بندی های مدیکال دارای نشانگر در ایران می باشد. همچنین بخش تولید این شرکت امکان تولید بسته های مدیکال بر اساس نوع کاغذ، فیلم ، ابعاد و چاپ انحصاری مشتری را نیز داراست.

پس از مطالعات شبانه روزی در جهت رعایت استاندارد های جهانی برای تولیدات خود برای اولین در ایران؛ با راه اندازی آزمایشگاه های کالیبراسیون و صحه گذاری بسته بندی های پزشکی گامی دیگر در جهت کنترل عفونت در مراکز درمانی و حتی به صورت پیشگیرانه تر یعنی؛ در بخش تولید کنندگان تجهیزات پزشکی برداشت.

از افتخارات این شرکت، کسب رتبه یک خدمات پس از فروش اتوکلاوهای بیمارستانی بخار و پلاسما از اداره کل تجهیزات پزشکی، راه اندازی آزمایشگاه کالیبراسیون و کنترل کیفی اتوکلاو، اخذ مدرک کالیبراسیون از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، اخذ تأییدیه کنترل کیفی اتوکلاو از اداره کل تجهیزات پزشکی، اخذ گواهینامه های ISO 9001 وISO 13485 و همچنین اولین تولید کننده بسته بندی استریل و نشانگرهای استریلیزاسیون در ایران می باشد.

همچنین عضویت در انجمن جهانی SBA و برگزیده شدن به عنوان “همکار تجاری”  فدراسیون جهانی WFHSS جزو آخرین افتخارات این شرکت در راستای قرار گرفتن در مسیر استانداردهای جهانی می باشد.

راه های ارتباطی شرکت آروند فن پارس:
آدرس دفترمرکزی:

راه های ارتباطی شرکت آروند فن پارس:

آدرس دفترمرکزی:

تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، بین پاکنژاد و مطهری جنوبی، پلاک 162، طبقه اول

کد پستی: 1466943411

تلفن: 41828-021

فکس: 3-88562132

ایمیل: info@arvandfan.com

وبسایت: www.arvandfan.com