اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
فن آوری ایرانیان همگام مهر

این شرکت تولید کننده انواع تشک مواج، تشک بستری، تشک فوم هوشمند، برانکارد ایزوله، پمپ سرنگ و سرم، نبولایزر، تورنیکت، DVT، مانیتور اتاق ایزوله و ساخت اتاق های ایزوله با فشار مثبت و فشار منفی، وارد کننده جدید‌ترین تکنولوژی ضدعفونی کننده هوا به روش پلاسما و ضدعفونی کننده سطوح است. فعالیت این شرکت، در سال ۱۳۸۷ با جمعی از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تجهیزات پزشکی با رویکرد «نوآوری و شکوفایی» مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در نام گذاری آن سال آغاز شد. هدف آن نیز انتقال تکنولوژی است. در آن سال‌ها با برگزاری همایش جلوگیری از زخم بستر به صورت استانی و آموزش بخش به بخش در بیمارستان‌ها سطح  وسیعی از بخشهای آی‌سی‌یو( ICU )کشور را در حوزه تشک مواج تا به امروز پوشش داده است.

این شرکت برای شروع با تشک مواج مها (MEHA ) به عرصه تجهیزات پزشکی به ویژه تجهیزات مرتبط با آی‌سی‌یو( ICU )وارد شد.  این شرکت اکنون بیشترین تشک مواج را در مراکز درمانی کشور دارد. همچنین با بیش از ۹۵ درصد رضایت‌مندی مشتریان مواجه است. از ویژگی‌های منحصر به فرد تشک‌های مواج مها( MEHA ) می‌توان به کیفیت و طول عمر بالای سلول، سهولت استفاده از دستگاه و توقف نکردن کار دستگاه به دلیل پارگی سلول و غیره اشاره کرد. قابلیت حذف تا ۵ سلول تشک، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه بوده و هست.  

اصول کسب و کار در حقیقت بیان کننده ارزش ها و فرهنگ سازمانی است. به همین منظور این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات مواردی را همچون افزایش کیفیت پاسخ گویی در خدمات (از طریق گشاده رویی و درست کاری به منظور افزایش رضایت مشتری)، افزایش سرعت پاسخ گویی در ارایه خدمات (حداکثر زمان تهران 24 ساعت و حداکثر زمان شهرستان 72 ساعت)، را در برنامه خود قرار داده است. در واقع یکی از نقاط قوت ما ارایه خدمات پس از فروش ایده‌ال به مشتریان است. چه مشتری خریدار خانگی باشد و یا مشتری مرکز درمانی، هیچ تفاوتی در ارایه خدمات وجود ندارد. ما تمام دستگاه‌های خود را به صورت دوره‌ای رایگان ۴ تا ۶ ماهه تحت نظر داریم و با هدف جلوگیری از خرابی عمده با صرف هزینه های زیاد این مهم را به سرانجام رسانده ایم. همچنین در این راستا شرکت مفتخر به اخذ تقدیرنامه از اداره کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

شرکت فن آوری ایرانیان همگام مهر به عنوان تولید و توزیع کننده تجهیزات و لوازم پزشکی، همواره اصول و مفاهیم کیفیت را سرلوحه خود قرار داده است. از رئوس خط مشی کیفیت، توانمندسازی نیروهای انسانی را می توان نام برد. در حقیقت پشتوانه اصلی، مهم و تاثیرگذار در رسیدن به اهداف و آرمان های شرکت نیروهای انسانی هستند که در این راستا آموزش مستمر و ارتقاء دانش و آگاهی های فردی از اولویت های برنامه ریزی مدیریت برای حفظ کیفیت می باشند.

یکی دیگر از رئوس خط مشی کیفیت، تحقیق و توسعه در خصوص شناسایی و ارائه محصولات جدید می باشد. به منظور ارائه خدمات و رفع نیاز مشتریان، بررسی و امکان سنجی ارائه محصولات جدید و با کیفیت روز دنیا، تحت نظارت اشخاص مجرب در شرکت، با هدف انتقال تکنولوژی و تولید اقدام نموده و با انگیزه و توان بیش از پیش در جهت رسیدن به اهداف طرح ریزی شده اقدام نماید.

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، خیابان باقرخان غربی، پلاک 65، طبقه سوم، واحد9

تلفن: 3-66568851   

فکس: 66910360

آدرس سایت: www.mehaih.com

ایمیل: fpd.meha@gmail.com