اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران

اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران

هدف ما ارتقاء سطح تولید تجهیزات پزشکی ایرانی ،بالابردن کیفیت ورقابت با علم روز دنیا ،صادرات به بازارهای جهانی وحمایت از شرکتهای دانش بنیان میباشد
وجود برچسب اصالت برای تجهیزات و ملزومات تولید داخل الزامی است .

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تمامی شرکت های تجهیزات پزشکی تولید داخل و طر ف قرارداد با این هیات را ملزم به نصب برچسب اصالت بر روی تجهیزات و ملزومات پزشکی خود در زمان تحویل به انبار این نهاد کرد .

این هیات با انتشار اطلاعیه ای پروتکل های روند این موضوع را اعلام کرد .

متن اطلاعیه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به شرح ذیل است :

با عنایت به الزام ستاد مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر الصاق بر چسب اصالت بر روی تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی که توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی توزیع میگردد ، لازم است تمامی شرکت های تولید کننده طرف قرارداد با این نهاد موارد زیر را اجرا نمایند :

  1. از آنجا که IRC ها متعلق به شرکت تولید کننده می باشد ، لازم است کلیه تولید کنندگان برای اقلام موجود در انبار این نهاد برچسب اصالت تهیه و جهت الصاق آنها به انبار این هیات مراجعه نمایند .
  2. با توجه به نوع بسته بندی هر کالا و احتمال عدم رویت برچسب اصالت بر روی بسته بندی نهایی در زمان تحویل به انبارهای هیات امنا ، لازم است در رسید تحویل کلیه UID های تحویل شده درج شود .
  3. با عنایت به موارد فوق هیچ وسیله پزشکی تولید داخلی ، بدون برچسب اصالت معتبر و یا نامه اعلام UID ، از سوی این نهاد قابل دریافت و وصول نمی باشد .